Yeni Üye |  Üye Girişi |  Sipariş Takibi |  Favorilerim |  Detaylı Arama |  Yardım |  Bize Ulaşın |  Şifremi Unuttum
     
Google+ FaceBook Twitter
 
 
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
KitapBulan > Kitap > Sokak Kitapları Yayınları > Hz. Necati Sultan'dan Öldürüp Dirilten Aşk
Hz. Necati Sultan'dan Öldürüp Dirilten Aşk
Künye
ISBN: 9786051486666
Yazar Adı: Hüseyin Gül
Yayıncı: Sokak Kitapları Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16.00
Boy (cm): 24.00
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 600
Ağırlık (gram): 600.00
Baskı Sayısı: 1

Hz. Necati Sultan'dan Öldürüp Dirilten Aşk

Sokak Kitapları Yayınları

%20 İndirim
Adet:  
Bu ürünün baskısı yok


Etiket Fiyatı: 20,00 TL
Kitapbulan Fiyatı: 16,00 TL
Kazancınız: 4,00 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Fiyatlarımıza KDV dahildir.

Kafir kelimesinin Türkçe karşılığı, “Örten, perdeleyen” demektir. Allah tarafından, insana verilen ve onun özünü teşkil eden Hakk varlığını; insanı denemek için, ona verilen nefis perdesi örter, kapatır. Nefisten arınmakla ortaya çıkarılan bu Hakk varlığı; kendi aslı olan Yüce Allah'la bu dünyadayken vuslat ettirilmelidir. Bu vuslat gerçekleşmedikçe, her insanda var olan öz varlık, kendi nefsiyle örtülüdür, perdelidir; yani her insan potansiyel olarak kâfirdir.(22;66) Bu yüzden nefis kafirinden kurtulan her veli, gönül rahatlığıyla “Ben Hakk'ım!” der…


Ölmeden önce ölüp, Allah'ın fazlı ve rahmetiyle dirilen Hakk Erler; “Biz, ilk ölümümüzden başka bir daha ölmeyeceğiz, azap da görecek değiliz. İşte bu, hiç şüphesiz, büyük kurtuluşun ta kendisidir. Amel işleyenler, böyle bir kurtuluş için amel işlesinler.” (Saffat; 58/61) ayetini yaşayarak, dünyadayken Rabbin “Kurtuldun.” müjdesine nail olan kimselerdir…


Vuslat yolu aşama aşamadır. Kul, önce Rabbi’ne yönelerek teslim olur. Bu sayede tövbeye ve imana kavuşur. İhlas ve takvayı sıkı tutan kul, sonra ilim tecellisine, salih amellerle de ikana ve ardından da irfana kavuşur. Vuslat yolundaki kulun, mertebeleri geçtikçe aşkı ve sadakati öyle bir seviyeye gelir ki kul, sevgiye ve sevilmeye kavuşur. Bir zamanlar “arayan” kulken, bir müddet sonra “aranan” kul haline gelir…


Hz. Adem'in halife tayin edilmesi, onun “ilk insan” olarak yaratıldığı şeklinde yanlış yorumlanmıştır. Oysa Hz. Adem'in “arzda halife tayin edildiği”(Bakara;30) ayetiyle, Hz. Davut'un “arzda halife tayin edildiği” (Sad;26) ayeti tıpatıp örtüşmektedir. Yorumlara göre Hz. Âdem'e “ilk insan” denirse, Hz. Davut'a da “ilk insan” demek gerekir ki bu da mümkün değildir. Çünkü her iki ayette de insanın yaratılışı değil, Allah'ın, seçtiği kulu, nasıl halife tayin ettiği anlatılır…

Başa Dön