Stokta Yok

Articulate 360 İle Dijital İçerik Geliştirme

Yazar Adı: M. Hanifi Aslan
150,00 TL
Kısa Ürün Açıklaması

Bu kitapta dünyanın en popüler dijital içerik geliştirme yazılımı olan Articulate 360 ile etkileşimli içeriklerin nasıl hazırlanacağı anlatılmıştır. İster bir eğitimci olun ister dijital sunumlarla ürünlerini müşterilerine tanıtan bir pazarlamacı olsun, tüm cihazlarla uyumlu içerikler hazırlamak ve birbirinden farklı platformlarda yayınlamak için bu kitaptaki bilgiler size ihtiyacınız olan yeterlilikleri sağlayacaktır. Üstelik bunun için temel seviye bir bilgisayar kullanıcısı olmanız yeterli.

Kitapta anlatılan konuların tamamını kapsayacak şekilde hazırlanmış örnek bir dijital içerik projesi, eğitim setimizin içerisinde bulunmaktadır.

Konu Başlıkları

• Articulate Storyline Kullanıcı Arayüzü (Story, Scane ve Slide View) Devamını Gör

Türü
:
Sayfa Sayısı
:
168
Kapak
:
Ciltsiz
Basım Tarihi
:
2/2021
Boyutlar
:
15.00 x 21.00
Kağıt Tipi
:
1. Hamur
ISBN Numarası
:
9786052118658
Planlanan Teslimat
:
22.04.2024
Kampanya
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • 0 Yorum
  • Tavsiye Et
  • Hızlı Mesaj
  • Bu kitapta dünyanın en popüler dijital içerik geliştirme yazılımı olan Articulate 360 ile etkileşimli içeriklerin nasıl hazırlanacağı anlatılmıştır. İster bir eğitimci olun ister dijital sunumlarla ürünlerini müşterilerine tanıtan bir pazarlamacı olsun, tüm cihazlarla uyumlu içerikler hazırlamak ve birbirinden farklı platformlarda yayınlamak için bu kitaptaki bilgiler size ihtiyacınız olan yeterlilikleri sağlayacaktır. Üstelik bunun için temel seviye bir bilgisayar kullanıcısı olmanız yeterli.

    Kitapta anlatılan konuların tamamını kapsayacak şekilde hazırlanmış örnek bir dijital içerik projesi, eğitim setimizin içerisinde bulunmaktadır.

    Konu Başlıkları

    • Articulate Storyline Kullanıcı Arayüzü (Story, Scane ve Slide View)
    • Screen Recording ile İçerik Oluşturma (View, Try ve Test Modlarıyla Çalışma)
    • Content Library ile Çalışma
    • Articulate Studio 360 İçerik Oluşturma Araçları (Engage, Presenter, QuizMaker)
    • States ile Sahnedeki Objelerin Durumlarını Kontrol Etme
    • Katmanlarla (Layer) Çalışma
    • Default Objelerle Çalışma (Dial, Hotspot, Input vs.)
    • Web Objelerinin Kullanımı
    • Animasyonlarda Timeline Kullanımı
    • Trigger Ekleme ve Silme (Jump to Slide, Showing Layers, Object States vs.)
    • Text, Number, True/False Değişkenleri
    • Koşul Kullanımı ve Koşulların Denetimi
    • Storyline 360'ta Quiz Oluşturma
    • Storyline 360 Player Ayarları
    • Sözlük (Glossary) ve Ek Kaynakların (Additional Resource) Eklenmesi

     

Benzer Ürünler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.